dinsdag 3 februari 2015

GIP - thema 2014-2015

Het thema van mijn GIP is 'De Hoek Leiden' en 'Maak van dit Hoekhuis een juweel'.
De GIP- locatie is het Hoekhuis zoals jullie al weten. Het is de bedoeling dat je van het hoekhuis een tentoonstellingsruimte maakt voor juwelen. 
Zo klinkt het gemakkelijk maar dat is het niet want je moet een concept bedenken die je help om het huis in te richten. Mijn concept is 'zonsverduistering'.
Per vak zijn er verschillende opdrachten zo moeten we bijvoorbeeld bij AA (Atelier Architectuur) de gevel van het hoekhuis tekenen op een groot blad op schaal 1/25 en opwerken.
Voor andere vakken zijn we bijvoorbeeld bezig met een lamp te maken geïnspireerd op een mineraal of een kristal.
Zo zie je dat er nog veel bij komt kijken bij de GIP.
Nog iets, nu vrijgag de 6e februari hebben we met de klas al een tussentijdse GIP- jury. Dat is een soort oefening voor de echte eind jury.
Die dag zullen we één voor één al onze werken moeten tonen en kort bespreken en zal de jury ook een paar kleine vragen stellen. Ik kan niet wachten en ik ben nu al zenuwachtig ervoor. Wens me succes die dag. 👍👎😄🙏


Geen opmerkingen:

Een reactie posten