maandag 8 juni 2015

De toekomst hoe ik hem zie.




Het einde van dit schooljaar komt eraan alleen nog de examens en de GIP Presentatie en het zit erop.

Ik vond de twee voorbije jaren zeer leerrijk vol met toffe moment en zeker met leuke mensen om me heen. en die herinneringen zal ik ook nooit vergeten.

In de jaren die ik in deze school heb doorgebracht heb ik veel dingen bijgeleerd. Ik ben blij dat ik in de tijd voor ABK (Architectuur en Binnenhuis Kunsten) heb gekozen.

Ik ben er al uit wat ik volgend jaar wil doen. Ik zou graag Interieurarchitectuur volgen aan Campus Sint Lucas in Gent. Waarom ik deze keuze heb gemaakt is omdat ik verder wil doen in de interieur en ook omdat het iets is dat mij echt interesseert.

Met dit bericht wil ik geen afscheid nemen maar een nieuw hoofdstuk openen in mijn leven.

Dus dit is zeker niet mijn laatste bericht want ik zal in de toekomst zeker nog foto's van mijn werken hierop plaatsen.

1 opmerking: